Prodávajícím je BREVA Servis s.r.o., IČ: 28414586, místem podnikání Sídliště Nad plovárnou 512, 417 41 Krupka.
Prodávající se smlouvou zavazuje předat Vám jako kupujícímu zboží a převést na Vás vlastnické právo ke zboží a Vy se zavazuje zaplatit kupní cenu a převzít zboží.
Pro zadání objednávky do systému je možné provést registraci na eshopu (postupem uvedeným na webové stránce).
Po přijetí objednávky Vám bude odesláno e-mailem potvrzení přijetí objednávky. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, prosím, neprodleně nás kontaktujte na info@breva.cz
Vyhrazujeme si právo před odesláním zboží telefonicky objednávku ověřit (týká se zejména prvních objednávek u nových zákazníků). Zrušení objednávky ze strany zákazníka je možné do jednoho týdne od objednání zboží, pokud ještě nebylo odevzdáno k přepravě nebo převzato zákazníkem osobně.
Prodávající objednávku buď potvrdí, nebo ji zruší (případně i částečně), a to zejména v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo je zboží je dlouhodobě nedostupné. V případě zrušení objednávky Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
Pro závazné objednání zboží a jeho zadání do výroby požadujeme PLATBU PŘEDEM.
Zboží je možné uhradit několika způsoby:
Prodávající je plátce DPH. Veškeré ceny uváděné na www.deskovepodlahy.cz jsou konečné prodejní ceny, včetně DPH.
Zboží zasíláme pouze na území České republiky a Slovenské republiky. Výše ceny dopravy závisí na hmotnosti zakázky a vzdálenosti.
Zboží je dle druhu baleno na standardních paletách 1200 x 800 mm v počtech uvedených ve specifikaci výrobku. Atypické balení nutno sjednat předem.
Při dodávce zboží na paletách je kupujícímu účtována cena za paletu ve výši 280,- Kč bez DPH.
Vždy je zpracována cenová nabídka včetně nákladů na dopravu a balné.
Osobní odběr zboží není možný.
Většinu zboží máme skladem a k jeho odeslání dochází do 24 hodin od přijetí objednávky. U sortimentu, který není skladem, činí běžné dodací lhůty do 14 dnů. Pokud by nebylo možno v tomto termínu zboží dodat, tuto skutečnost Vám do 3 pracovních dnů po obdržení objednávky oznámíme.
Vrácení zboží je možné v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, bez uvedení důvodu do 14 dnů. Rozhodný je datum odeslání zboží nebo předání zboží osobně v provozovně. Spolu se zbožím je nutno předat i odstoupení od smlouvy viz formulář Odstoupení od smlouvy.
Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:
Zákazník je v případě využití svého práva na vrácení zboží bez udání důvodu povinen tuto skutečnost předem oznámit naší firmě a dále postupovat následujícím způsobem:
Na zboží zakoupené v našem obchodě poskytujeme zákonnou záruční lhůtu 24 měsíců. Pokud je u některých produktů záruční doba delší, je tato skutečnost zřetelně uvedena. Postup při případných reklamacích se řídí Reklamačním řádem
Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně kontaktuje prodejce (internetový obchod) o nepřevzetí zásilky. V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.
Na reklamaci přijato pouze kompletní zboží. Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.deskovepodlahy.cz může být uplatněna pouze na adrese provozovny dodavatele:
BREVA Servis s.r.o.
Sídliště Nad plovárnou 512
417 41 Krupka
Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci:
Pokud potřebujete poradit s reklamací, případně se zeptat na stav a jakékoliv další informace, kontaktní osobou je Ing. Petr Hokr +420 602 179 179, emailem na info@breva.cz nebo osobně na adrese společnosti
BREVA Servis s.r.o., Sídliště Nad plovárnou 512, 417 41 Krupka
V případě, že zboží splňuje kritéria pro přijetí na reklamaci uvedená v bodě 2. Přijetí zboží na reklamaci, postupujte prosím dle následujících instrukcí. Usnadníte práci nám a budeme se moci Vaší reklamaci věnovat a vyřídit ji v co nejkratším možném termínu.
V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, doporučujeme zásilku nepřevzít nebo jí s přepravní službou prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu.
V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání) a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, zašlete nám jej na adresu uvedenou v bodě 2.3. Na koho se obrátit společně s průvodním dopisem s popisem vady. My uplatníme reklamaci u našeho dodavatele.
Nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu.
Náklady na dopravu reklamovaného zboží do provozovny k výrobci hradí zákazník. Vaši reklamaci vyřídíme do 30 dní, pokud nebude dohodnuto jinak.
Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.